Biraz'da Banyo Gezelim

Bir evde en önemli iki yer banyo ve mutfak kesinlikle.Ben şu aralar taşınmak üzere oldugum için ilgilendiğim konular arasında önce banyo ve mutfak geliyor. internette gezinirken hem kendime bir not defteri hazırlamak ,hemde sizlerele paylaşmak adına gördüklerimi yayınlıyorum.İşte küçük mekanlar için alternatif olabilecek en güzel banyolar..


Yıllar önce seramik aynalar boyamıştım 3 boy altın yaldız eskitme  onlar bir kolide duruyor.(eşyaları toparlarken yine karşıma çıktılar) bu arada boş çerçeveleri beyaza boyamaya başlamıştım şimdi bunları görünce kolideki 3 aynayı beyaz'a boyamaya karar verdim.Tuvalette kitap dergi vs okuyorsanız en zevklisi Lemanyak  okumak:)klozetin tam yanıbaşında böyle bir raf amacına uymuş.Okumayı sevmeyen misafirleriniz gelirsede onlar içinde genel kültürlerine katkınız  olmuş olur .Olmadı tuvalette iyi vakit geçirmiş olur wc'den gülerek çıkar,azından diye düşündüm:)) boş gevezelik oldu peki devam ediyorum...


Banyo perdesi kullanan kalmadı artıkTürkiyede,90'lı yıllarda daha çok kullanılıyordu şimdi security cam kabinler,pvc kabinler  veya içinde elektronik atraksiyonlar bulunan (ve çabuk  bozulan)hazır banyo kabinleri tercih ediliyor. Bu perdeye bayıldım diyorsanız,cam yere kadar kabin'nin zerinde kullanılabilir çokta şık olur ıslanmaz en azından..Fikir olabilir.


Son trend banyoda Mozaik taşlar,dogal taşlar,boya ve suya dayanıklı(vinil) duvar kagıdı kullanmak.Gerçektende sıkıldık artık full seramik banyolardan.Sadece ıslanacak bölümlerde duş kabininde seramik veya mozaik kullandıgımı düşünürsek .banyomuzu istedigimiz zaman farklı renklerde kagıt ve boyayla çeşitli aksesuarlarla değiştirebiliriz.

 Mekanlarda standartların dışına çıkmayi hep arzularım. Mesela resimdeki  kristal avize'aman ne işi var kristal avizenin banyoda'diyebilirler desinler,farklı kişiliginizi ortaya koyacatır.Ama banyo lütfen full seramik olmasın .Seramik banyo da çig olabilecegi gibi basit duracaktır.Ayrıca banyo büyükse hamam resmedilmiş bir tablo kullanak banyonunuzu unutulmaz kılacaktır. küçük resim çerçeveleri ve küçük bir vazoda canlı çiçeler olsun mutlaka:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar