Big Chill


Tekrar geri geldim nerde kalmıştık .! Evet en son ateşli mutfakta kırmızı mutfak eşyaları paylaşmıştım.Yakın zamanda mutfağımında küçük değişiklikler yaptırmak için gezinirken,Vintage  düşkünü olan ben,merkezi Amerika da bulunan Big Chill firması hakkında birşeyler yazmak ve bu fotoğrafları paylaşmak iştedim.Orion Creamer ve amcası, Thom Vernon tarafından 2001 yılında Colarado'da kuruldu,Tom ve eşi vintage seviyorlardı ama aynı zamanda modern ve fonksiyonelligi seviyordu.Bu kriterlerde bir mutfak yapmayı hayal ediyorlardı klasik beyaz eşya ve gri metal renklerden sıkılmışlardı,çocukların çizdigi resimlerde buzolaplarını istedikleri renge boyayan sınırları zorlayan bir hayal gücüyle,Tom endüstriyel tasarım okuyan yigenini çagırdı ve hayalinden bahsettiler.ve orjinal retro tasarımı buzdolabi  ile geldi. 50'leri anımsatan vintage görünümlü kocaman herşeyi rahatlıkla alabilecek ,damgalı kabartma gövdeli krom Big Chill benzersiz tasarımıyla buzdolabı sektörüne girmiş oldu.ve devamın da konsepti tamamlayacak diger ürünler takip etti.Zengin renk seçenekleriyle mutfağınız için daha fazla hayal kurabiliyorsunuz.Gözlerimi alamadım doğrusu Türkiyede Big Chill satan hiç bir firmaya rastlamadım.  Buradan satın almak kolay olsaydı bende bunlara sahip olmayı çok isterdim. kim istemez ki fakat fiyatları cep yakıyor..














Yorumlar

Popüler Yayınlar